Συζήτηση
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού Super Mario Bros κλώνου με pygame

Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού Super Mario Bros κλώνου με pygame 4 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #5300

  • bagpap19
  • Το Άβαταρ του/της bagpap19
  • Αποσυνδεμένος
  • p_____
  • Δημοσιεύσεις: 1
Γεια σας παιδιά

Προσπαθώ να φτιάξω το βιντεοπαιχνίδι Super Mario Bros κλώνο, αλλά δυσκολεύομαι στα collide, ώστε είτε ο Mario να χάνει ζωή όταν ακουμπάει κάποιο εχθρό, είτε να χάνει ο εχθρός από το Mario.

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού Super Mario Bros κλώνου με pygame 4 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν #5301

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
Υποθέτοντας ότι τα αντικείμενα σου στο παιχνίδι είναι sprite objects (Παραλληλόγραμμες φωτογραφίες) , ο απλούστερος τρόπος είναι να κάνεις rectangular collision detection.

Επειδή η κατανόηση του είναι δύσκολη χωρίς σχήματα θα σου δώσω κάποια λινκς τα οποία πιστεύω είναι αρκετά καλά για να καταλάβεις τι γίνεται.

jeffrey thompson collision-detection
learnopengl collision detection (Λιγο ποιο προχωρημένα πράμματα)
Τελευταία διόρθωση: 4 Μήνες 3 Εβδομάδες πριν από babaliaris1.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: pmav99
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.224 δευτερόλεπτα

Μοιράσου το!

Powered by CoalaWeb

Λίστα Ταχυδρομείου