Συζήτηση
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4426

  • dimiktrioskou
  • Το Άβαταρ του/της dimiktrioskou
  • Αποσυνδεμένος
  • py____
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ?
Να κατασκευάσετε το παιχνίδι «μάντεψε ένα αριθμό».

Ο παίκτης προσπαθεί να μαντέψει ένα αριθμό από το 1 έως το 100, που έχει τυχαία διαλέξει ο υπολογιστής.

Το πρόγραμμα θα περιμένει την είσοδο ενός αριθμού από το χρήστη και θα ελέγχει αν είναι ο ίδιος με αυτόν που έχει διαλέξει ο υπολογιστής.

Εάν ο χρήστης δεν έχει βρει τον αριθμό, το πρόγραμμα θα δίνει το μήνυμα "ΟΧΙ είναι μεγαλύτερος" ή "ΟΧΙ είναι μικρότερος", ανάλογα με το αν ο αριθμός που έχει διαλέξει ο υπολογιστής είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από αυτόν που έδωσε ο χρήστης.

Ο έλεγχος θα επαναλαμβάνεται μέχρι ο χρήστης να βρει τον αριθμό ή να τερματίσει το παιχνίδι.

Εάν ο χρήστης βρει τον ζητούμενο αριθμό, το πρόγραμμα θα εμφανίζει το μήνυμα "Το βρήκατε σωστά μετά από Χ προσπάθειες" (όπου Χ ο αριθμός των προσπαθειών).

Χρησιμοποιήστε αμυντικό προγραμματισμό.
* Χρησιμοποιήστε τη βιβλιοθήκη random για τον υπολογισμό του τυχαίου αριθμού.
Το πρόγραμμά σας θα πρέπει να τηρεί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Το παιχνίδι να αρχίζει με σαφείς οδηγίες ως προς τους δύο τρόπους τερματισμού του [εύρεση του αριθμού από τον χρήστη και εκούσιος τερματισμός από τον χρήστη] .
To παιχνίδι να εμφανίζει τα κατάλληλα μηνύματα στον χρήστη, όπως περιγράφονται παραπάνω (π.χ. "ΟΧΙ είναι μεγαλύτερος" κ.λπ) .
Αν ο χρήστης δώσει μη αριθμό ή αριθμό μικρότερο από το 1 ή μεγαλύτερο από το 100, το πρόγραμμα να ζητά και πάλι από τον χρήστη την εισαγωγή ενός αριθμού, χωρίς να σταματήσει και χωρίς αυτού του είδους το λάθος να προσμετράται στις προσπάθειες (.
Όταν βρεθεί ο αριθμός, το παιχνίδι να τερματίζεται εμφανίζοντας το πλήθος των προσπαθειών που χρειάστηκε ο χρήστης για βρει τον ζητούμενο αριθμό .
Να υπάρχει η δυνατότητα εκούσιου τερματισμού του παιχνιδιού από τον χρήστη πριν την λήξη του, όπως περιγράφεται στις αρχικές οδηγίες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4427

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
Έχεις ιδέα πως να το ξεκινήσεις;

Αν ναι, τότε πες μας τι έχεις στο μυαλό σου και γράψε λίγο κώδικα (ότι καταφέρεις) και μετά θα σε καθοδηγήσουμε βήμα βήμα.

Διαφορετικά δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να σου λύσουμε την άσκηση εμείς ώστε να την έχεις έτοιμη.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4428

  • dimiktrioskou
  • Το Άβαταρ του/της dimiktrioskou
  • Αποσυνδεμένος
  • py____
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΥΝΕΧΩΣ ,ΕΧΩ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ .ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΛΥΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΛΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4429

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
Δικό σου θέμα το τη θα κάνεις την λύση.
Σε συμβουλεύω πάντως να "κάτσεις" να καταλάβεις πως δουλεύει,
αν πραγματικά θέλεις να μάθεις προγραμματισμό. Διαφορετικά δεν
θα μάθεις ποτέ να προγραμματίζεις.

Και αυτό γιατί αυτό το πρόβλημα είναι πάρα πολύ εύκολο που προορίζεται για αρχάριους προγραμματιστές
που μόλις άρχισαν. Για να μην μπορείς ούτε καν να το ξεκινήσεις, σημαίνει ότι όχι μόνο δεν ξέρεις
python αλλά δεν έχεις ιδέα από προγραμματισμό (Δεν έχεις διαβάσει ούτε τα βασικά της python).

Δεν θέλω να με παρεξηγήσεις, σε δίνω απλός συμβουλές αν πραγματικά θέλεις να μάθεις.
import random
 
#Counter.
counter = 1
 
 
#Generate a random number from 1 to 100.
guess = random.randrange(1, 101)
 
 
 
 
#-------------Print a start message to the user-------------#
print("Welcome to the \"Guess Game\"!")
print("You must guess a number which is between 1 and 100.")
print("Type -1 to exit any time!")
input("Press ENTER to continue...")
print("\n==================Game Started==================")
#-------------Print a start message to the user-------------#
 
 
 
 
while True:
    print("\n")
 
    #Try to read an integer number.
    try:
        choice = int(input("Type: "))
        pass
 
    #Failed because the user gave other
    #characters that can't represent numbers.
    except ValueError:
        print("You must type only integer numbers!")
        input("Press ENTER to conitnue...")
        continue
 
 
    #Terminate the game.
    if choice == -1:
        break
 
 
    #The user did not gave a number between 1 and 100.
    elif choice < 1 or choice > 100:
        print("Out of range! You typed:",choice,", which is not between 1 and 100.\n")
        input("Press ENTER to conitnue...")
        continue
 
    #The number is greater.
    elif choice < guess:
        print("The number is greater than the one you typed.")
        input("Press ENTER to conitnue...")
        pass
 
    #Number found!
    elif choice == guess:
        print("You found it! You tried:",counter,"times.")
        input("Press ENTER to terminate.")
        break
 
    #The number is less.
    else:
        print("The number is less than the one you typed.")
        input("Press ENTER to conitnue...")
        pass
 
    #Increase the counter.
    counter += 1
 
 
#Print a final message.
print("\n\nGame terminated.")
 
Τελευταία διόρθωση: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν από babaliaris1.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4431

  • dimiktrioskou
  • Το Άβαταρ του/της dimiktrioskou
  • Αποσυνδεμένος
  • py____
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ,ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ,ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΩ.ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ ,ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ ,ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ?ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ,Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΟΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΠΧ,ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ,ΟΧΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ,ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑ Α,Β,Γ,Δ ΚΛΠ.ΟΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ,ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4436

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
Ο κύριος λόγος που έφτασα μέχρι εδώ είναι επειδή είχα πάρα πολύ όρεξη να μάθω να προγραμματίζω!

Από εκεί και πέρα άρχισα να διαβάζω βιβλία προγραμματισμού και να βλέπω βίντεο στο youtube. Υπάρχουν πάρα πολύ καλοί youtubers που εξηγούν πολλά πράματα και αρκετά καλά μάλιστα. Για παράδειγμα ένα πάρα πολύ καλό βιβλίο για αρχάριους είναι το A Byte Of Python ενώ ένας από τους αγαπημένους μου youtubers είναι ο The New Boston

Εκτός από το διάβασμα, προσπαθούσα να φτιάξω δικά μου προγράμματα, αρχικά απλά όπως ένα πρόγραμμα το οποίο να μου υπολογίζει τον μέσο όρο των μαθημάτων ή ένα παιχνίδι όπως αυτό που δημοσίευσες.

Στην συνέχεια άρχισα να βλέπω κώδικες άλλων προγραμματιστώ. Αυτό στην αρχή είναι δύσκολο, αλλά αν το συνηθίσεις μπορείς να μάθεις πολλά βλέποντας κώδικες άλλων ανθρώπων.

Τέλος, στο Πολυτεχνείο που σπουδάζω, με ανέβασε τρομερά επίπεδα στον προγραμματισμό. Γενικά μπορείς να γίνεις αρκετά καλός προγραμματιστής και από μόνος σου, είναι κάτι που μπορείς να το μάθεις χωρίς δάσκαλο, αλλά αν είσαι και σε μία καλή σχολή και σε ενδιαφέρει κιόλας, ανεβαίνεις πολύ γρήγορα!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4438

  • dimiktrioskou
  • Το Άβαταρ του/της dimiktrioskou
  • Αποσυνδεμένος
  • py____
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ,ΚΑΙ ΣΤΟΝ YOUTUBER ΕΧΩ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ(ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΩΙ-ΑΠΟΓΕΥΜΑ)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4441

  • dionisaros
  • Το Άβαταρ του/της dionisaros
  • Αποσυνδεμένος
  • p_____
  • Δημοσιεύσεις: 3
Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά είναι απαράδεκτο να σηκώνεις το ερώτημα που σου έχουν θέσει από το μάθημα που παρακολουθείς κ θα αξιολογηθείς σε έναν ιστότοπο που σίγουρα τον διαβάζει κ ο καθηγητής σου , αλλά κ όλοι οι άλλοι εμείς που μας βγαίνει η πίστη για να κάνουμε αυτή την εργασία.
Ατυχές κ το γεγονός που πήρες απάντηση βέβαια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4444

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
dionisaros έγραψε:
Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά είναι απαράδεκτο να σηκώνεις το ερώτημα που σου έχουν θέσει από το μάθημα που παρακολουθείς κ θα αξιολογηθείς σε έναν ιστότοπο που σίγουρα τον διαβάζει κ ο καθηγητής σου , αλλά κ όλοι οι άλλοι εμείς που μας βγαίνει η πίστη για να κάνουμε αυτή την εργασία.
Ατυχές κ το γεγονός που πήρες απάντηση βέβαια.

Αν πραγματικά θέλει την λύση μόνο και μόνο για να την έχει έτοιμη, ακόμα και καλό βαθμό να πάρει, όταν πάρει πτυχίο δεν θα μπορεί να δουλέψει πουθενά, ενώ αυτοί που πραγματικά κάνουν κόπο για να μάθουν ακόμα και να μην έχουν καλό βαθμό θα τα πάνε μια χαρά. Άρα εσάς που σας βγαίνει η πίστη δεν είστε χαζοί.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": dionisaros

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4447

  • ΚΙΜΙΝΟΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΚΙΜΙΝΟΣ
  • Αποσυνδεμένος
  • p_____
  • Δημοσιεύσεις: 2
ωραίο πρόγραμμα αν και τις εντολές αυτές δεν τις εχει διδαχθεί ο άνθρωπος. Αυτες που έχει διδαχθεί είναι οι, for , while, break, randint, if,input . Βάζω και το δικό μου πριν το στείλω για βαθμολόγηση να μου πεις μια γνώμη αν θες.

#Aρχικές ρυθμίσεις παιχνιδιού
import random
s_c=screen_columns=80
#Aρχική Οθόνη-Οδηγίες (για οθόνη του py.exe 80 στηλών)
g_n=game_name="Μ Α Ν Τ Ε Ψ Ε Τ Ο Ν Α Ρ Ι Θ Μ Ο"
l=length_game_name=len(game_name)
adj=int((s_c-l)/2)
if adj*2+l>80:
adj=adj-2
print(adj*"="+g_n+adj*"=")
print(s_c*"?")
print("\nΟδηγίες: Πρέπει να βρεις τον αριθμό που επιλέγει τυχαία ο υπολογιστής.\nΒαθμολογείσαι αν χρειαστείς μέχρι 9 προσπάθειες αλλιώς η βαθμολογία σου είναι μηδέν !!")
print("Για τερματισμό παιχνιδιού γράψε την λέξη 'quit'.")
print("Καλή επιτυχία !!!")
# ορισμός δομών και μεταβλητών αρχής παιχνιδιού,επιλογή ζητούμενου αριθμού
play=True
while play:
game=True
tries=0
num=random.randint(1,100)#<--επιλογή αριθμού
while game:
#κυρίως παιχνίδι Α:εισαγωγή επιλογής, έλεγχος νομιμης επιλογής
choice=False
while not choice:
guess=input("\n{}η προσπάθεια!\nΜάντεψε έναν αριθμό από το 1 έως το 100:".format(tries+1)).strip()
if guess.upper()=="QUIT":
choice=True
game=False
elif guess.isdigit():
guess=int(guess)
if guess>0 and guess<101:
tries=tries+1
choice=True
#κυρίως παιχνίδι Β: έλεγχος εγκατάλειψης, πληροφόρηση χρήστη περί <>=, συνέχεια ή τελος παιχνιδιού
if game:
if num<guess:
print("Όχι , είναι μικρότερος !")
elif num>guess:
print("Όχι, είναι μεγαλύτερος !")
else:
score=10-tries
if score<1 :
score=" αλλά δεν κέρδισες πόντους ..."
else:
score=" και κέρδισες "+str(score)+" πόντους !!"
print("\nNAI!!! Το βρήκες σε {} προσπάθειες".format(tries)+score)
game=False
#Επιλογή Χρήστη για επανάληψη παιχνιδιού ή έξοδο.
regame=input("\nΠάτα ENTER για να ξαναπαίξουμε ή ο,τιδήποτε άλλο για τερματισμό.")
if regame!="":
play=False
#Χαιρετισμός εξόδου
print("\nΓεια σου, ελπίζω να ξαναπαίξουμε σύντομα !")
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4450

  • Αποστόλης
  • Το Άβαταρ του/της Αποστόλης
  • Αποσυνδεμένος
  • pytho_
  • Δημοσιεύσεις: 148
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 24
babaliaris1 έγραψε:
dionisaros έγραψε:
Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά είναι απαράδεκτο να σηκώνεις το ερώτημα που σου έχουν θέσει από το μάθημα που παρακολουθείς κ θα αξιολογηθείς σε έναν ιστότοπο που σίγουρα τον διαβάζει κ ο καθηγητής σου , αλλά κ όλοι οι άλλοι εμείς που μας βγαίνει η πίστη για να κάνουμε αυτή την εργασία.
Ατυχές κ το γεγονός που πήρες απάντηση βέβαια.

Αν πραγματικά θέλει την λύση μόνο και μόνο για να την έχει έτοιμη, ακόμα και καλό βαθμό να πάρει, όταν πάρει πτυχίο δεν θα μπορεί να δουλέψει πουθενά, ενώ αυτοί που πραγματικά κάνουν κόπο για να μάθουν ακόμα και να μην έχουν καλό βαθμό θα τα πάνε μια χαρά. Άρα εσάς που σας βγαίνει η πίστη δεν είστε χαζοί.

Δεν θα επεκταθώ αλλά δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Οι καλοί επαγγελματίες κλείνουν τις επιχειρήσεις τους τη μια μετά την άλλη ή δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, την ίδια στιγμή που έχουμε πήξει «στον ανιψιό του κυρ Νίκου που δουλεύει μπάρμαν αλλά είναι τσακάλι στα κομπιούτερς...»
Τελευταία διόρθωση: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν από Αποστόλης.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": dionisaros

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4453

  • dimiktrioskou
  • Το Άβαταρ του/της dimiktrioskou
  • Αποσυνδεμένος
  • py____
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΝΕΑΡΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ.ΕΓΩ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ.ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΚΗΣΗ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΧΟΜΠΥ,ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ,ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,(ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ.)
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PYTHON" ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΝΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ. ΑΡΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΜΕΝΗ ΣΕ ΞΕΝΟ SITE(ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΤΕ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΟ LINK.ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ (ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΟ LINK)ΟΠΟΥ ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ(ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΜΑΘΑ "RUBY ON RAILS" SCALA LANGUAGE" "GOLANG"
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4454

  • Αποστόλης
  • Το Άβαταρ του/της Αποστόλης
  • Αποσυνδεμένος
  • pytho_
  • Δημοσιεύσεις: 148
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 24
Κατ' αρχάς θα πρέπει να διευκρινήσεις σε ποιόν απευθύνεσαι ώστε να μπορέσει κι αυτός να απαντήσει κατάλληλα.

Εγώ από τη μεριά μου θα σου απαντήσω πως αυτή τη στιγμή είσαι εν δυνάμει υποψήφιος να στερήσεις δουλειά από κάποιον προγραμματιστή ή μέλλοντα προγραμματιστή.
Κάτι το οποίο είναι θεμιτό αν και εφόσον σέβεσαι αυτό που κάνεις.
Πράγμα το οποίο δεν φαίνεται από τα γραφόμενά σου.

Όπως ο ίδιος αναφέρεις έχεις ήδη μάθει 3 γλώσσες, και πας για την 4η.
Άρα δεν είσαι χομπίστας.
Και εφόσον γνωρίζεις ήδη γλώσσες προγραμματισμού γνωρίζεις πως για να μάθεις μια γλώσσα ξεκινάς από τα βασικά πράγματα.
Καμία γλώσσα ή σχολή δεν ξεκινά με το να σου μάθει να φτιάχνεις το Game Of Thrones σε virtual reality.

Επίσης, είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος οτι βρήκες χρόνο να μάθεις, Ruby On Rails, Scala, Golang αλλά καθόλου χρόνο για Python.
Ή οτι έχεις βρει την άσκηση λυμένη αλλά χρειάζεσαι μια ακόμα λύση.
Λίγο υπερβολικό αυτό όταν η βαθμολογία δεν σε νοιάζει καθόλου.

Και δυστυχώς η κατεύθυνση που σου έδωσε ο κύριος που σου έλυσε την άσκηση δεν εκτιμήθηκε καθόλου, γιατί το ίδιο είχε γίνει και σε προηγούμενη βοήθεια που είχες ζητήσει.
Όμως οι απαιτήσεις/αντιδράσεις/αιτιολογίες που προβάλεις δεν έχουν αλλάξει στο ελάχιστο.

Προσωπικά δεν θέλω να σου την πω ή να σε «μαλώσω», ή να σε μειώσω, ή, ή...
Θα ήταν χαρά μου, όπως και των περισσοτέρων πιστεύω, να σε βοηθήσω αν και εφόσον όμως έβλεπα οτι κι από τη μεριά σου υπάρχει μια προσπάθεια.
Αλλά πουθενά δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.
Το δικό σου παράδειγμα - τρόπο σκέψης ακολουθεί πολύς κόσμος και ειδικά σε αυτό εδώ το forum πολύ περισσότερο από άλλα παρόμοια forums.
Μην ξεχνάς/ξεχνάτε οτι δεν κάνεις/κάνετε μια συζήτηση περί ανέμων και υδάτων αλλά απευθύνεσαι σε παρόντες/μέλλοντες επαγγελματίες για βοήθεια.

Πάρε το παρόν μήνυμα ως μια προσπάθεια να σου εφιστήσω την προσοχή σε ορισμένα πράγματα τα οποία πιθανότατα δεν αντιλαμβάνεσαι σε όλη τους την διάσταση κι όχι ως αιτία να πλακωθούμε.
Δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση.
Τελευταία διόρθωση: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν από Αποστόλης.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": dionisaros

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4463

  • dimiktrioskou
  • Το Άβαταρ του/της dimiktrioskou
  • Αποσυνδεμένος
  • py____
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ dionisaros ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ babaliaris1.ΤΟ ΧΟΜΠΙΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΒΑΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΧΟΜΠΥ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ(ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ)
Τελευταία διόρθωση: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν από dimiktrioskou. Αιτία: ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #4464

  • Theo
  • Το Άβαταρ του/της Theo
  • Αποσυνδεμένος
  • pytho_
  • Δημοσιεύσεις: 249
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 70
Καλό είναι να βάζουμε τον κώδικά μέσα σε code snippets
μπαίνουν αυτόματα με το κουμπί <> και μετά το κουμπί εισαγωγή
διαβάζεται εύκολα και υπάρχει και το intentation που είναι βασικό στην python.
#Aρχικές ρυθμίσεις παιχνιδιού
import random
s_c=screen_columns=80
#Aρχική Οθόνη-Οδηγίες (για οθόνη του py.exe 80 στηλών)
g_n=game_name="Μ Α Ν Τ Ε Ψ Ε Τ Ο Ν Α Ρ Ι Θ Μ Ο"
l=length_game_name=len(game_name)
adj=int((s_c-l)/2)
if adj*2+l>80:
adj=adj-2
print(adj*"="+g_n+adj*"=")
print(s_c*"?")
print("\nΟδηγίες: Πρέπει να βρεις τον αριθμό που επιλέγει τυχαία ο υπολογιστής.\nΒαθμολογείσαι αν χρειαστείς μέχρι 9 προσπάθειες αλλιώς η βαθμολογία σου είναι μηδέν !!")
print("Για τερματισμό παιχνιδιού γράψε την λέξη 'quit'.")
print("Καλή επιτυχία !!!")
# ορισμός δομών και μεταβλητών αρχής παιχνιδιού,επιλογή ζητούμενου αριθμού
play=True
while play:
game=True
tries=0
num=random.randint(1,100)#<--επιλογή αριθμού
while game:
#κυρίως παιχνίδι Α:εισαγωγή επιλογής, έλεγχος νομιμης επιλογής
choice=False
while not choice:
guess=input("\n{}η προσπάθεια!\nΜάντεψε έναν αριθμό από το 1 έως το 100:".format(tries+1)).strip()
if guess.upper()=="QUIT":
choice=True
game=False
elif guess.isdigit():
guess=int(guess)
if guess>0 and guess<101:
tries=tries+1
choice=True
#κυρίως παιχνίδι Β: έλεγχος εγκατάλειψης, πληροφόρηση χρήστη περί <>=, συνέχεια ή τελος παιχνιδιού
if game:
if num<guess:
print("Όχι , είναι μικρότερος !")
elif num>guess:
print("Όχι, είναι μεγαλύτερος !")
else:
score=10-tries
if score<1 :
score=" αλλά δεν κέρδισες πόντους ..."
else:
score=" και κέρδισες "+str(score)+" πόντους !!"
print("\nNAI!!! Το βρήκες σε {} προσπάθειες".format(tries)+score)
game=False
#Επιλογή Χρήστη για επανάληψη παιχνιδιού ή έξοδο.
regame=input("\nΠάτα ENTER για να ξαναπαίξουμε ή ο,τιδήποτε άλλο για τερματισμό.")
if regame!="":
play=False
#Χαιρετισμός εξόδου
print("\nΓεια σου, ελπίζω να ξαναπαίξουμε σύντομα !")
 

Δεν μπόρεσα να δοκιμάσω τον κώδικα να δω αν παίζει αλλά να σου πω λίγα γενικά αν επιτρέπεις
Σε μερικές μεταβλητές δείνεις διπλό όνομα; αυτό δεν συνηθίζεται και δεν δουλεύει σωστά στην python
>>> g_n=game_name="Μ Α Ν Τ Ε Ψ Ε Τ Ο Ν Α Ρ Ι Θ Μ Ο"
>>> g_n
'Μ Α Ν Τ Ε Ψ Ε Τ Ο Ν Α Ρ Ι Θ Μ Ο'
>>> game_name
'Μ Α Ν Τ Ε Ψ Ε Τ Ο Ν Α Ρ Ι Θ Μ Ο'
>>> g_n=3
>>> g_n
3
>>> game_name
'Μ Α Ν Τ Ε Ψ Ε Τ Ο Ν Α Ρ Ι Θ Μ Ο'
>>> 

όταν έχεις ένα print με πολλές γραμμές όπως αυτό που έχεις οδηγίες γράψε καλύτερα πολλά print η ένα print πολλών γραμμών γίνεται με τριπλά """
 
 
>>> print("\nΟδηγίες: Πρέπει να βρεις τον αριθμό που επιλέγει τυχαία ο υπολογιστής.\nΒαθμολογείσαι αν χρειαστείς μέχρι 9 προσπάθειες αλλιώς η βαθμολογία σου είναι μηδέν !!")
 
Οδηγίες: Πρέπει να βρεις τον αριθμό που επιλέγει τυχαία ο υπολογιστής.
Βαθμολογείσαι αν χρειαστείς μέχρι 9 προσπάθειες αλλιώς η βαθμολογία σου είναι μηδέν !!
>>> print("""
Οδηγίες: Πρέπει να βρεις τον αριθμό που επιλέγει τυχαία ο υπολογιστής.
Βαθμολογείσαι αν χρειαστείς μέχρι 9 προσπάθειες αλλιώς η βαθμολογία σου είναι μηδέν !!
 
Για τερματισμό παιχνιδιού γράψε την λέξη 'quit'.
Καλή επιτυχία !!!"
""")
 
Οδηγίες: Πρέπει να βρεις τον αριθμό που επιλέγει τυχαία ο υπολογιστής.
Βαθμολογείσαι αν χρειαστείς μέχρι 9 προσπάθειες αλλιώς η βαθμολογία σου είναι μηδέν !!
 
Για τερματισμό παιχνιδιού γράψε την λέξη 'quit'.
Καλή επιτυχία !!!"
 
>>> 
Έχεις 3 μεταβλητές για να κρατάς boolean τιμές σε ένα τόσο μικρό πρόγραμμα είναι λίγο υπερβολικό και κάνει το πρόγραμμα περίπλοκο

print("\nNAI!!! Το βρήκες σε {} προσπάθειες".format(tries)+score)
αυτό είναι σίγουρα λάθος
To '\n' μπροστά από τα str literals δεν χρειάζεται
Γενικώς το όλο πρόγραμμα είναι λίγο δυσανάγνωστο για μένα
Επίσης γενική συμβούλη κάνε μικρές συναρτήσεις
καλύτερα να διαβάζεις 5 συναρτήσεις των 10 γραμμών παρά ενα κατεβατό των 50
Τελευταία διόρθωση: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν από Theo.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΙΜΙΝΟΣ
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Συντονιστές: pmav99
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.507 δευτερόλεπτα

Μοιράσου το!

Powered by CoalaWeb

Λίστα Ταχυδρομείου