** This thread discusses the content article:
Golly, a game of life simulator **
Το Golly είναι ένας προσομοιωτής (simulator) κυψελωτών αυτόματων (cellular automata).
Ένα κυψελωτό αυτόματο αναπαρίσταται από ένα πλέγμα από κελιά τα οποία μπορούν να "χρωματιστούν" με διάφορες τιμές, με βάση κάποιες αρχικές συνθήκες και ένα σύνολο κανόνων, σχηματίζοντας συγκεριμένα μοτίβα (patterns). Οι πιο διαδεδομένοι κανόνες είναι αυτοί του Παιχνιδιού της Ζωής του (John Horton) Conway (Conway's Game of Life): αν δίπλα σε ένα κελί υπάρχουν λιγότερα από δύο ή περισσότερα από τρία "αναμμένα" κελιά, αυτό σβήνει. Αν δίπλα σε ένα κελί υπάρχουν ακριβώς τρία κελιά, αυτό "ανάβει". Έτσι ανάλογα με τις αρχικές τιμές μπορούν να προκύψουν διάφορα μοτίβα (π.χ. σχήματα διαστημόπλοιου ή βαλλιστικής).
Το Golly λοιπόν περιέχει μια μεγάλη συλλογή μοτίβων με βάση τους κανόνες του Conway (και όχι μόνο) που μπορούμε να προσομοιώσουμε είτε βήμα προς βήμα είτε συνεχόμενα, ενώ φυσικά μπορούμε να ορίσουμε τους δικούς μας κανόνες, σύνολο τιμών και αρχικές συνθήκες για το αυτόματο μας μέσω Python scripting.