Συζήτηση
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ιδεες για προγραμματα

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3959

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
babaliaris1 έγραψε:
Κάτι το οποίο είχα βρει πολύ ενδιαφέρων ότάν άρχισα τον προγραμματισμό ήταν τα λεγόμενα text games.
Παιχνίδια στην κονσόλα όπου απλός διαβάζεις και γράφεις κείμενο και πρέπει ο χρήστης να καταλάβει τη στο περίπου πρέπει να πληκτρολογίσει για να περάσει την πίστα.

H ιδέα είναι ότι εσύ κάθε φορά περιγράφεις μια κατάσταση και ο χρήστης πρέπει να σκεφτεί να σου πληκτρολογίσει μια πρόταση. Μετά σκανάρεις την πρόταση αυτήν για να βρεις λέξεις κλειδιά που περίμενες να σου πληκτρολογίσει ο χρήστης και κάνεις τους κατάλληλους ελέγχους.

Παίξε αυτό το game για να καταλάβεις πως δουελεύουν.
(Όταν ανοίξει η σελίδα πάτα καμιά 3 φορές ένα όποιο νάνε πλήκτρο για να ανοίξει το παιχνίδι.)

Θα δυσκολευτείς λίγο στο πως να παίξεις στην αρχή μιας και δεν έχεις εμπειρία σε τέτοιου ίδους παιχνίδια.

Διάβαζε καλά τι σου λέει.

Κοίτα και ένα παράδειγμα για να καταλάβεις.

Κώδικας:
inventory = []
 
running = True
 
while running:
 
    print("Είναι βράδυ και έχεις γυρίσει στο σπίτι σου μεθυσμένος μετά από ένα ξενύχτι.")
    print("Μπροστά σου είναι η πόρτα του σπιτιού σου ενώ πίσω σου το παρκαρισμένο αμάξι σου.\n")
 
    print("Αντικείμενα:",inventory)
    choose = input("Τι θα κάνεις: ")
 
    #Ο παίχτεις θέλει να μπει μέσα στο σπίτι.
    if "ανοιξε" in choose or "ξεκλειδωσε" in choose or "μπω" in choose:
        if "πορτα" in choose or "σπιτι" in choose:
 
 
            #Εάν έχει το κλειδί μπορεί να μπει.
            if "κλειδι" in inventory:
                print("Μπήκες μέσα στο σπίτι!")
 
 
            #Αλλιώς δεν μπορεί.
            else:
                print("Δεν έχεις το κλειδί του σπιτιού.")
 
 
 
    #Ο παίχτεις μπαίνει στο αμάξι του.
    if "ανοιξε" in choose or "ξεκλειδωσε" in choose or "μπες" in choose:
        if "αμαξι" in choose or "αυτοκινητο" in choose:
 
            print("Μπήκες στο αμάξι σου και είδες ότι είχες ξεχάσει το κλειδί του σπιτιού σου.")
            print("Το παίρνεις και ξανά γυρίζεις εκεί που είσουν.")
            inventory.append("κλειδι")
 
 
    #Άγνωστη εντολή.
    else:
        print("Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.")
 
 
 
 
    #Space.
    print("\n")


Έξοδος:
Είναι βράδυ και έχεις γυρίσει στο σπίτι σου μεθυσμένος μετά από ένα ξενύχτι.
Μπροστά σου είναι η πόρτα του σπιτιού σου ενώ πίσω σου το παρκαρισμένο αμάξι σου.
 
Αντικείμενα: []
Τι θα κάνεις: ξεκλειδωσε την πορτα και μπες μεσα στο σπιτι σου
Δεν έχεις το κλειδί του σπιτιού.
 
 
Είναι βράδυ και έχεις γυρίσει στο σπίτι σου μεθυσμένος μετά από ένα ξενύχτι.
Μπροστά σου είναι η πόρτα του σπιτιού σου ενώ πίσω σου το παρκαρισμένο αμάξι σου.
 
Αντικείμενα: []
Τι θα κάνεις: μπες μεσα στο αμαξι και ψαξε για το κλειδι του σπιτιου
Μπήκες στο αμάξι σου και είδες ότι είχες ξεχάσει το κλειδί του σπιτιού σου.
Το παίρνεις και ξανά γυρίζεις εκεί που είσουν.
 
 
Είναι βράδυ και έχεις γυρίσει στο σπίτι σου μεθυσμένος μετά από ένα ξενύχτι.
Μπροστά σου είναι η πόρτα του σπιτιού σου ενώ πίσω σου το παρκαρισμένο αμάξι σου.
 
Αντικείμενα: ['κλειδι']
Τι θα κάνεις: τωρα ξεκλειδωσε την πορτα με το κλειδι και μπες μεσα στο σπιτι
Μπήκες μέσα στο σπίτι!
Τελευταία διόρθωση: 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν από babaliaris1.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3960

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
GeorgeGrz έγραψε:
Μαλιστα,ευχαριστω πολυ
Με την Python,με τι αλλο μπορω να ασχοληθω?

Αν σου αρέσουν τα παιχνίδια τσέκαρε την pygame.
Μια πολύ καλή βιβλιοθήκη που σου δίνει τους βασικούς μηχανισμού για να φτιάξεις 2d games.

Αν σου αρέσουν οι ιστοσελίδες τσέκαρε το Django
το οποίου σου προσφέρει υψηλού επιδέδου λειτουργίες για την δημιουργεία ιστοσελιδών.

Μπες στο Project Euler το οποίο έχει πολύ καλά προβλήματα τα οποία πρέπει να λύσεις χρησιμοποιώντας προγραμματισμό. Είναι κυρίως μαθηματικά προβλήματα και λίγο δύσκολα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": GeorgeGrz

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3963

  • GeorgeGrz
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeGrz
  • Αποσυνδεμένος
  • pyt___
  • Δημοσιεύσεις: 46
babaliaris1 έγραψε:
GeorgeGrz έγραψε:
Μαλιστα,ευχαριστω πολυ
Με την Python,με τι αλλο μπορω να ασχοληθω?

Αν σου αρέσουν τα παιχνίδια τσέκαρε την pygame.
Μια πολύ καλή βιβλιοθήκη που σου δίνει τους βασικούς μηχανισμού για να φτιάξεις 2d games.

Αν σου αρέσουν οι ιστοσελίδες τσέκαρε το Django
το οποίου σου προσφέρει υψηλού επιδέδου λειτουργίες για την δημιουργεία ιστοσελιδών.

Μπες στο Project Euler το οποίο έχει πολύ καλά προβλήματα τα οποία πρέπει να λύσεις χρησιμοποιώντας προγραμματισμό. Είναι κυρίως μαθηματικά προβλήματα και λίγο δύσκολα.

Ενταξει,μαλλον θα το κοιταξω για τα παιχνιδια, αν και χρειαζομαι και αλλα πραγματα γι αυτο(καποιον να σχεδιασει τα Sprites για παραδειγμα)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3965

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
GeorgeGrz έγραψε:

Ενταξει,μαλλον θα το κοιταξω για τα παιχνιδια, αν και χρειαζομαι και αλλα πραγματα γι αυτο(καποιον να σχεδιασει τα Sprites για παραδειγμα)

Εγώ τώρα φτιάχνω μία game engine χρησιμοποιόντας το pygame το οποίο έχει όλες τις βασικές λειτουργίες έτοιμες και ο προγραμματιστής ασχολήτε μόνο με την λογική του παιχνιδιού του.

Έχω εμπνευστεί από την unity 3d game engine και προσπαθώ να κάνω κάτι παρόμοιο σε 2d graphics όμως. Το GUI interface θα αργήσει να έρθει αλλά μέχρι τώρα έχω κάνει αρκετεί πρόοδο. Όταν βγει beta testing θα ανεβάσω θέμα για να με βοηθήσετε σε θέματα feedback.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3966

  • GeorgeGrz
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeGrz
  • Αποσυνδεμένος
  • pyt___
  • Δημοσιεύσεις: 46
babaliaris1 έγραψε:
GeorgeGrz έγραψε:

Ενταξει,μαλλον θα το κοιταξω για τα παιχνιδια, αν και χρειαζομαι και αλλα πραγματα γι αυτο(καποιον να σχεδιασει τα Sprites για παραδειγμα)

Εγώ τώρα φτιάχνω μία game engine χρησιμοποιόντας το pygame το οποίο έχει όλες τις βασικές λειτουργίες έτοιμες και ο προγραμματιστής ασχολήτε μόνο με την λογική του παιχνιδιού του.

Έχω εμπνευστεί από την unity 3d game engine και προσπαθώ να κάνω κάτι παρόμοιο σε 2d graphics όμως. Το GUI interface θα αργήσει να έρθει αλλά μέχρι τώρα έχω κάνει αρκετεί πρόοδο. Όταν βγει beta testing θα ανεβάσω θέμα για να με βοηθήσετε σε θέματα feedback.

Συγχαρητηρια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3967

  • GeorgeGrz
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeGrz
  • Αποσυνδεμένος
  • pyt___
  • Δημοσιεύσεις: 46
babaliaris1 έγραψε:
GeorgeGrz έγραψε:

Ενταξει,μαλλον θα το κοιταξω για τα παιχνιδια, αν και χρειαζομαι και αλλα πραγματα γι αυτο(καποιον να σχεδιασει τα Sprites για παραδειγμα)

Εγώ τώρα φτιάχνω μία game engine χρησιμοποιόντας το pygame το οποίο έχει όλες τις βασικές λειτουργίες έτοιμες και ο προγραμματιστής ασχολήτε μόνο με την λογική του παιχνιδιού του.

Έχω εμπνευστεί από την unity 3d game engine και προσπαθώ να κάνω κάτι παρόμοιο σε 2d graphics όμως. Το GUI interface θα αργήσει να έρθει αλλά μέχρι τώρα έχω κάνει αρκετεί πρόοδο. Όταν βγει beta testing θα ανεβάσω θέμα για να με βοηθήσετε σε θέματα feedback.

Ειναι δυσκολο να ασχοληθει ενας σχετικα αρχαριος με το ai? Βασικα θελω να ασχοληθω με κατι χρησιμο το οποιο θα με βοηθησει και με την εκμαθηση της γλωσσας, γι αυτο και σταματησα να ασχολουμαι με το gui.(Οτιδηποτε χρησιμο,θελω απλα να ασχοληθω με κατι συγκεκριμενο,χωρις να αλλαζω συνεχεια)
Τελευταία διόρθωση: 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν από GeorgeGrz.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3968

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
GeorgeGrz έγραψε:

Ειναι δυσκολο να ασχοληθει ενας σχετικα αρχαριος με το ai? Βασικα θελω να ασχοληθω με κατι χρησιμο το οποιο θα με βοηθησει και με την εκμαθηση της γλωσσας, γι αυτο και σταματησα να ασχολουμαι με το gui.

Ναι είναι πολύ δύσκολο. Είναι ένα ολόκληρο θέμα στην επιστήμη των υπολογιστών και θέλει ξεχωριστή μελέτη.

Τσέκαρε αυτό το βιβλίο για πρακτικές ασκήσεις με python.

Το a byte of python είχε τα βασικά τις γλώσσας. Εδώ θα δεις και αντικειμενοστραφή προγραμματισμό και παράλληλο.
Τελευταία διόρθωση: 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν από babaliaris1.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": GeorgeGrz

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3970

  • GeorgeGrz
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeGrz
  • Αποσυνδεμένος
  • pyt___
  • Δημοσιεύσεις: 46
Αν θα ηθελα να ασχοληθω με network, μπορεις να προτεινεις καποιο καλο βιβλιο?
Βρηκα αυτο αλλα δεν ξερω αν ειναι καλο..
Τελευταία διόρθωση: 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν από GeorgeGrz.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3971

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
GeorgeGrz έγραψε:
Αν θα ηθελα να ασχοληθω με network, μπορεις να προτεινεις καποιο καλο βιβλιο?
Βρηκα αυτο αλλα δεν ξερω αν ειναι καλο..

Ναι είναι πάρα πολύ καλό αξίζει.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3972

  • GeorgeGrz
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeGrz
  • Αποσυνδεμένος
  • pyt___
  • Δημοσιεύσεις: 46
Βρηκα επισης αυτο, ποιο ειναι "καλυτερο" ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3976

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
GeorgeGrz έγραψε:
Βρηκα επισης αυτο, ποιο ειναι "καλυτερο" ?

Δεν ξέρω να σε πω ακριβώς γιατί δεν τα έχω διαβάσει. Δες αξιολόγηση.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3981

  • GeorgeGrz
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeGrz
  • Αποσυνδεμένος
  • pyt___
  • Δημοσιεύσεις: 46
babaliaris1 έγραψε:
GeorgeGrz έγραψε:
Βρηκα επισης αυτο, ποιο ειναι "καλυτερο" ?

Δεν ξέρω να σε πω ακριβώς γιατί δεν τα έχω διαβάσει. Δες αξιολόγηση.

Αν θελω να ασχοληθω με pygame ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να μαθω? Κατεβασα αυτο , μπορεις να προτεινεις καποιο καλυτερο? Η καποιον καλυτερο τροπο γενικα..ευχαριστω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3982

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
GeorgeGrz έγραψε:
babaliaris1 έγραψε:
GeorgeGrz έγραψε:
Βρηκα επισης αυτο, ποιο ειναι "καλυτερο" ?

Δεν ξέρω να σε πω ακριβώς γιατί δεν τα έχω διαβάσει. Δες αξιολόγηση.

Αν θελω να ασχοληθω με pygame ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να μαθω? Κατεβασα αυτο , μπορεις να προτεινεις καποιο καλυτερο? Η καποιον καλυτερο τροπο γενικα..ευχαριστω.

Το βιβλίο που διάλεξες είναι πολύ καλό.

Το μόνο επιπλέον που πρέπει να ξέρεις είναι Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός και λίγα μαθηματικά λυκείου. Με αυτές τις γνώσεις και το βιβλίο θα μάθεις αρκετά γρήγορα.

Αν θέλεις τώρα να γίνεις ποιο "ψαγμένος" θα πρέπει να ξέρεις:

1) Γραμμική Άλγεβρα για γραφικά.
2) Απειροστικό λογισμό για μαθηματικά κήνησεις.
3) Αναλυτική Γεωμετρία για να μπορέσεις να καταλάβεις πως δουλεύουν τα 3D παιχνίδια.
4) Δομές Δεδομένων Και Αρχείων.
5) Αλγόριθμοι για game engines.

Αυτά βέβαια αν θέλεις να γίνεις επαγγελματίας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3983

  • GeorgeGrz
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeGrz
  • Αποσυνδεμένος
  • pyt___
  • Δημοσιεύσεις: 46
babaliaris1 έγραψε:
GeorgeGrz έγραψε:
babaliaris1 έγραψε:
GeorgeGrz έγραψε:
Βρηκα επισης αυτο, ποιο ειναι "καλυτερο" ?

Δεν ξέρω να σε πω ακριβώς γιατί δεν τα έχω διαβάσει. Δες αξιολόγηση.

Αν θελω να ασχοληθω με pygame ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να μαθω? Κατεβασα αυτο , μπορεις να προτεινεις καποιο καλυτερο? Η καποιον καλυτερο τροπο γενικα..ευχαριστω.

Το βιβλίο που διάλεξες είναι πολύ καλό.

Το μόνο επιπλέον που πρέπει να ξέρεις είναι Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός και λίγα μαθηματικά λυκείου. Με αυτές τις γνώσεις και το βιβλίο θα μάθεις αρκετά γρήγορα.

Αν θέλεις τώρα να γίνεις ποιο "ψαγμένος" θα πρέπει να ξέρεις:

1) Γραμμική Άλγεβρα για γραφικά.
2) Απειροστικό λογισμό για μαθηματικά κήνησεις.
3) Αναλυτική Γεωμετρία για να μπορέσεις να καταλάβεις πως δουλεύουν τα 3D παιχνίδια.
4) Δομές Δεδομένων Και Αρχείων.
5) Αλγόριθμοι για game engines.

Αυτά βέβαια αν θέλεις να γίνεις επαγγελματίας.


Κοιτα, παω δευτερα λυκειου και κανω μαθηματικα 3ης οποτε ενταξει, εχω ενα σχετικα καλο επιπεδο. Οσο αφορα τον αντικειμενοστρεφη, εχω κατανοησει τα περισσοτερα(σχεδον ολα) απο το βιβλιο οποτε και εκει εχω ενα μετριο επιπεδο. Βρηκα και αυτο εδω το βιβλιο, μηπως μπορεις να μου πεις ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερα ?
Τελευταία διόρθωση: 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν από GeorgeGrz.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ιδεες για προγραμματα 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3984

  • babaliaris1
  • Το Άβαταρ του/της babaliaris1
  • Αποσυνδεμένος
  • python
  • Δημοσιεύσεις: 445
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 75
Δεν γνωρίζω να σου πω την αλήθεια. Δες αξιολόγηση.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: pmav99
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.360 δευτερόλεπτα

Μοιράσου το!

Powered by CoalaWeb

Λίστα Ταχυδρομείου