pmav99 έγραψε:
0. Τι θα πει «ζωγράφιση»;
1. Χρησιμοποίησε την drawCircle. Οτιδήποτε άλλο είναι λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση.
2. Μία τελείως naive προσέγγιση είναι η εξής:
a) Έχεις ένα σημείο με συντεταγμένες (x, y) και θέλεις τα σημεία με ακτίνα R
b) Προφανώς δεν μπορείς να έχεις όλα τα σημεία (είναι άπειρα) για αυτό και θα πρέπει να αρκεστείς σε ένα πολύγωνο
c) Χωρίζεις το διάστημα [x-R, x+R] σε N διαστήματα. Τα σημεία αυτά είναι οι τετμημένες των σημείων του κύκλου. Σε κάθε τετμημένη αντιστοιχούν 2 τεταγμένες. Αντικαθιστώντας και λύνοντας την εξίσωση που έχεις θα βγάλεις δύο ρίζες που είναι οι τεταγμένες των σημείων που ψάχνεις.
3. Χρησιμοποιώντας πολικές συντεταγμένες θα είναι αρκετά πιο εύκολο να γίνει καθώς και πιο computationally efficient.
4. Χρησιμοποίησε την drawCircle.
Ναι έχεις δίκαιο τα σημεία είναι άπειρα.
Ας ξεχάσουμε τη είπα. Αυτό που θέλω να μάθω είναι πως
λειτουργεί η drawCircle. Δηλαδή τη κάνει έτσι ώστε να
ζωγραφήση έναν κύκλο γνωρίζαντας μόνο το κέντρο και την
ακτίνα του; Πως ξέρει ποια pixels πρέπει να χρωματίσει
έτσι ώστε να εμφανιστεί στην οθόνη μου ένας κύκλος;
Ο λόγος που θέλω να το μάθω αυτό είναι απλά για γνώση.
Δεν θέλω την ακριβής λειτουργία της συγκεκριμένεις
μεθόδου (drawCircle) αλλά γενικά πως δουλεύει κάτι τέτοιο.