Καλησπέρα.
Επειδή φτιάχνω μια game engine χρειάζεται να κατανοήσω πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τετραδικά
δέντρα για την διασπάσει ενός δισδιάστατου χώρου σε μικρότερα μέρη που μπορώ να ελέγξω ποιο
εύκολα (manageable areas).
Γενικά έψαξα πολύ στο goole για το συγκεκριμένο θέμα αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι που να
με κάνει να καταλάβω πως δουλεύει.
Αν γνωρίζει κάποιος κάνα καλό link ή ακόμα και βιβλίο θα με βοηθούσε πολύ.
Επίσης εάν γνωρίζεις το συγκεκριμένο θέμα θα με βοηθούσε και μια γρήγορη εξήγηση.
Ευχαριστώ πολύ.