Συζήτηση
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Ceid Battle

Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #559

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
** This thread discusses the content article: Ceid Battle **

Η αρχή έγινε! Σηκωθείτε από κρεβάτια, πολυθρόνες, ντιβάνια και προγραμματίστε! Το πρώτο project ως taspython.eu ξεκίνησε!

Αρχίσαμε με το πρώτο project που είναι ένα παιχνίδι με την χρήση του pygame. Επειδή ακόμα το pygame δεν έχει γίνει port για Python 3, χρησιμοποιούμε Python 2.x (μέχρι να γίνει port το pygame).


Το repository στο bitbucket.org είναι:
bitbucket.org/taspython/ceid_battle/

Όσοι πιστοί προσέλθετε και κάντε commits! Περισσότερες λεπτομέρειες εντός.
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν από myle.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #560

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Στο bitbucket.org/taspython/ceid_battle/changeset/1ec1a2490d78/ πρέπει να δημιουργηθούν οι εικόνες player1.png και player2.png για να φορτώνει το παιχνίδι. Δεν πρόλαβα να το κάνω γιατί είχα μάθημα.

TODO:
0. Προσθήκη παραπάνω αρχείων
1. Προσθήκη χειρισμού παίκτη 2
2. Συνθήκη τερματισμού παίκτη 2

TODO 2:
1. Προσθήκη παίκτη που ελέγχεται αυτόματα και σβήνει από την πίστα τροφή.
2. Εμφάνιση φαγητού εκεί που κάνει click ο χρήστης

TODO 3:
1. Score bar


Τα todo χωρίζονται ανάλογα με την χρονική προτεραιότητα και σε (ελπίζουμε) ανεξάρτητα σύνολα μεταξύ τους.
Σήμερα το βράδυ ευελπιστώ να τελειώσω το πρώτο.
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν από myle.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #561

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
myle έγραψε:
Στο bitbucket.org/taspython/ceid_battle/changeset/1ec1a2490d78/ πρέπει να δημιουργηθούν οι εικόνες player1.png και player2.png για να φορτώνει το παιχνίδι.
done

Έκανα επίσης:
  1. ESC για έξοδο από παντού
  2. Start screen
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #562

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
myle έγραψε:
TODO 3:
1. Score bar
done
Όταν ο παίκτης έχει αρνητικό score αυτό εμφανίζεται με κόκκινο αλλιώς με άσπρο...

ps: myle όταν μπορείς εξήγησε την ιδέα σου για τον παίκτη 2...
Από ότι έχω καταλάβει θα παίζουν και οι δύο από το ίδιο keyboard ή ο ένας θα κινείται από το pc... Άρα βάζω score και για τον 2ο...?! και αν ναι θα έχουμε παραπάνω από 2 παίκτες (μάλλον όχι φαντάζομαι)...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #563

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ο ένας παίκτης θα κινείται με τα βελάκια και ο άλλος με τα asdw.
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #564

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
myle έγραψε:
Ο ένας παίκτης θα κινείται με τα βελάκια και ο άλλος με τα asdw.
thanks!!!

Πρόσθεσα και ήχο τον οποίο αν θέλετε να το κάνετε mute ή unmute πατάτε "m"

Επίσης αν φτάσουμε σε Game Over τώρα μπορούμε να κάνουμ restart!

[edit]
και το score και για τους δύο παίκτες!
[/edit]
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν από sbosx.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #565

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
TODO 1:
1. Συνεχής κίνηση παικτών (bug introduced day 2)
2. Τηλεμεταφορά για multiplayer (functionality for 1 player exists)
3. Click για τοποθέτηση τροφής

TODO 2:
1. Προσθήκη παίκτη που ελέγχεται αυτόματα και σβήνει από την πίστα τροφή.
2. Εμφάνιση φαγητού εκεί που κάνει click ο χρήστης (marked as duplicate)

TODO 3:
1. Δημιουργία αρχείου ρυθμίσεων
2. Δημιουργία οθόνης ρυθμίσεων
3. Κατέβασμα εικόνας από my.ceid αν είναι διαθέσιμη given username.


Other changes:
Αλλάχθηκαν ορισμένες εικόνες, έγινε μεταφορά τους στον φάκελο data, αλλαγή συνθήκης τερματισμού (πλέον το παιχνίδι τελειώνει στο -10).

UPDATE:
Μετά από refactor, διαχωρίστηκε ο κώδικας σε αρχεία. Επίσης, βελτιώθηκε η δομή σε κάποιες συναρτήσεις.
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν από myle.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #566

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
TODO 1:
1. Προσθήκη παίκτη που ελέγχεται αυτόματα και σβήνει από την πίστα τροφή.
2. Αλλαγή της συνθήκης τερματισμού του παιχνιδιού

TODO 2:
1. Δημιουργία αρχείου ρυθμίσεων
2. Δημιουργία οθόνης ρυθμίσεων

TODO 3:
1. Κατέβασμα εικόνας από my.ceid αν είναι διαθέσιμη given username.
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν από myle.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #568

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
myle έγραψε:
TODO 3:
1. Κατέβασμα εικόνας από my.ceid αν είναι διαθέσιμη given username.
done!

Για την εύρυθμη λειτουργία προστέθηκε στην κλάση player και ένας deconstructor-ας ώστε όταν διαλύεται ο παίκτης, να διαγράφεται και η εικόνα που μπορεί να κατέβηκε στον tmp φάκελο για αυτόν.
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν από sbosx.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #573

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Νομίζω πως δεν έπρεπε να αφαιρεθεί το όρισμα image από την __init__ για τον player. Έτσι θα είχαμε αργότερα την δυνατότητα να παρουσιάζουμε μια gallery στον player και να διαλέγει όποια εικόνα θέλει από εκεί.
Όσον αφορά το feature με την εικόνα από το my.ceid, αυτό θα είναι κάτι προαιρετικό, δηλαδή βάζοντας username tralala, κατεβάζει την εικόνα του tralala από τον diogenis και εφόσον υπάρχει την περνά ως όρισμα στην player, αλλιώς δίνει μια default.

Αν συμφωνείς, επανέφερε (ή να επαναφέρω εγώ το βράδυ) το όρισμα image. Έτσι έχουμε περισσότερες δυνατότητες για αργότερα. Ίσως επίσης πρέπει να αφαιρεθεί το όρισμα username καθώς οι λειτουργίες αν δεν κάνω λάθος επικαλύπτονται.

Μιλάω πάντα για τις αλλαγές which have been introduced in bitbucket.org/taspython/ceid_battle/changeset/bdf7043c8e57/
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #578

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Τρέχει κανονικά δεν έχει πρόβλημα ότι και να γίνει (π.χ. αν βάλεις όπως είπες tralala)...
Απλά μετονόμασα και τις εικόνες όπως το player.kind (+ '.png') για να μήν είναι απαραίτητο να περνάμε δύο ορίσματα...! Βέβαια η ιδέα σου για gallery τώρα που το σκέφτομαι δεν υλοποιείται... άρα αν είναι θα το επαναφέρω..!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #582

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Επανήλθε.

Επίσης προστέθηκε καινούργια συνάρτηση για το game over. Το παιχνίδι πλέον τερματίζει αν κάποιος από τους 2 παίκτες φθάσει το 20 score.

Καινούργια ιδέα: Καταγραφή του καλύτερου score σε ένα αρχείο.
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #585

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
myle έγραψε:
προστέθηκε καινούργια συνάρτηση για το game over. Το παιχνίδι πλέον τερματίζει αν κάποιος από τους 2 παίκτες φθάσει το 20 score.
Καλά γενικά αυτό για το score πρέπει να το μελετήσουμε για το τι θα θεωρείται νίκη και τι ήττα... καλά που το έκανες πάντως...!

myle έγραψε:
Καινούργια ιδέα: Καταγραφή του καλύτερου score σε ένα αρχείο.
Ναι αυτό πρέπει να γίνει και ίσως να το πάω και λίγο μακρύτερα... καταγραφεί των score σε μία σελίδα στο taspython για το Τop 20 (πχ)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #589

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Η ιδέα για το score δεν ξέρω πως μπορεί να υλοποιηθεί... Πρέπει να υπάρχει έλεγχος ότι ο χρήστης δεν υποβάλλει ότι score θέλει.

Υλοποιήθηκε η εγγραφή των scores σε ένα αρχείο τοπικά.

TODO 1:
1. Προσθήκη παίκτη που ελέγχεται αυτόματα και σβήνει από την πίστα τροφή.
2. Εισαγωγή ονόματος χρήστη
3. Διατήρηση μόνο των 20 πρώτων γραμμών από το αρχείο scores.txt

TODO 2:
1. Δημιουργία αρχείου ρυθμίσεων
2. Δημιουργία οθόνης ρυθμίσεων

TODO 3:
1. Upload των 10 καλύτερων scores στο taspython. Θα χρειαστεί κρυπτογράφηση δημοσίου κλειδιού ώστε να μην στέλνει ο καθένας ότι score θέλει. (rejected)
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν από myle.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #592

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Έγιναν τα παρακάτω:
  1. Ο gsfak υλοποίησε την "παύση" του παιχνιδιού την οποία αργότερα πείραξα για να προσθέσω και επιπλέον δυνατότητες όπως διαχείρηση επιπλέον event κατά την παύση, όπως δυνατότητα εξόδου. Επίσης έβαλα το αυτόματο σταμάτημα και ξαναξεκίνημα της μουσικής.
  2. Δημιουργία κλάσσης για events και αλλαγή του κώδικα όπου χρειαζόταν
  3. Δημιουργία συνάρτησης join_to_actual_path η οποία κάνει join σε paths βρίσκοντας το actual path... Για το πως το κάνει αυτό ανατρέξτε στο general.py (Το πρόσθεσα για γενικές συναρτήσεις αυτό το αρχείο)
  4. Αφαίρεση της κλάσσης PassByReference που τόσο πολύ ήθελε ο myle... :P
...Επίσης διορθώθηκαν και καναδύο bugs (τώρα δε θυμάμαι άλλη αλλαγή)...

Καλό είναι πριν προχωρήσουμε στην είσοδο και άλλων features να κάνουμε τα εξής:
  1. Επανεξέταση κλάσσης events ώστε να ελλατώσσουμε το κώδικα και να τον κάνουμε πιο καθαρό
  2. Επέκταση κλάσσης screen ώστε να περιέχει όλα τα "θέματα" τα οποία είναι σχετικά με την απεικόνηση
  3. Γενικό Refactor στον κώδικα και καλύτερη συγγραφή κάποιων κομματιών που είναι λίγο άσχημα!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Συντονιστές: pmav99
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.544 δευτερόλεπτα

Μοιράσου το!

Powered by CoalaWeb

Λίστα Ταχυδρομείου