Συζήτηση
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Αρχείο Ρυθμίσεων για Ceid Battle

Αρχείο Ρυθμίσεων για Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #571

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καθώς δούλευα στο μυαλό μου και στο κώδικα, το αρχείο ρυθμίσεων σκέφτηκα τα εξής:
  • Κατα πρώτον να πω ότι το αρχείο είναι αναγκαίο ώστε το configuration του χρήστη να παραμένει και να μην αλλάζει κάθε φορά στο default.
  • Δεύτερον, καλό είναι να κάνουμε σε xml το αρχείο ώστε να δούμε τι παίζει σε python... αν και είναι πολύ εύκολα τα πράγματα (δειτε: docs.python.org/library/xml.dom.html και για παράδειγματα: www.example-code.com/python/xml.asp) - αυτό το είχα συζητήσει και με τον myle
Τώρα το πρόβλημα είναι ότι οι ρυθμίσεις είναι στην ουσία κάποιες global μεταβλητές... και ίσως αυτές που θα έπρεπε να αλλάξουμε (π.χ. τις μεταβλητές για το χρώμα δεν τις αλλάζουμε) να τις βάλουμε σε μία κλάση έστω config για καλύτερη δόμηση του κώδικα (να μην τον πετάμε χύμα!) μαζί με τις συναρτήσεις που τις διαβάζουν από το xml και κάνουν update το xml...
Παρόλαυτα σε μία προσπάθεια μου ήδα ότι σε πολλές συναρτήσεις θα πρέπει να μπεί σαν όρισμα το αντικείμενο για την config που θα δημιουργούμε... Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάζονται αρκετά, όπως και όλα τα ωραία ονοματάκια με τα κεφαλαία...!

Τελικά τι λέτε είναι καλό να μπουν σε κλάση ή όχι?! (να μην το κάνω τζάπα... αν ξεκινήσω...)

επίσης ίσως μία λύση θα ήταν η κληρονομικότητα... :dry:
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν από sbosx.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Αρχείο Ρυθμίσεων για Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #572

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Τελικά μάλλον την κλάσση θα πρέπει να την κάνουμε γιατί οι συναρτήσεις που αλλάζουν π.χ. τις μεταβλητές ρυθμίσεων δε θα έχουν καμμιά επιρροή πάνω σε αυτές μετά την έξοδο από αυτήν... άρα μονοδρομος (γιατί καφρίλα να κάνουμε την καγκουριά με την κλάσση reference...)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Αρχείο Ρυθμίσεων για Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #574

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Συμφωνώ με την κλάση, αλλά δεν βρίσκω λόγο να παίρνει ως όρισμα ένα instance της. Πολύ απλά θα δημιουργείται στην αρχή του προγράμματος ένα αντικείμενο configuration και στην συνέχεια, θα εφαρμόζονται σε αυτό συναρτήσεις:

conf.load_configuration()
conf.get_num_of_players()
κοκ...
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Αρχείο Ρυθμίσεων για Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #577

  • sbosx
  • Το Άβαταρ του/της sbosx
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • to be or not to be?
  • Δημοσιεύσεις: 228
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Απλά το instance κάπως θα ρέπει να το βλέπουν οι άλλοι...
Δε μπορούμε να το δημιουργήσουμε έξω (globally) σωστά?!
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν από sbosx.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ:Αρχείο Ρυθμίσεων για Ceid Battle 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #579

  • myle
  • Το Άβαταρ του/της myle
  • Αποσυνδεμένος
  • Admin
  • Δημοσιεύσεις: 467
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ναι, αυτό θα περνάει ως όρισμα όπου πρέπει...
Δεν κατάλαβα αρχικά τι εννοούσες.
«Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι δυνατό, (να μεταδώσουμε τη σοφία παντού) τότε ειλικρινά ο τρόπος ζωής των θεών θα περάσει στους ανθρώπους. Τα πάντα θα είναι γεμάτα...
Τελευταία διόρθωση: 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν από myle.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: pmav99
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.386 δευτερόλεπτα

Μοιράσου το!

Powered by CoalaWeb

Λίστα Ταχυδρομείου