Το Σάββατο 23 Μαρτίου μαζευτήκαμε στο hackerspace.gr γύρω στα 15 άτομα και είδαμε τα παρακάτω video από το PyCon 2013:
Η επιλογή των video έγινε από τους παρευρισκόμενους σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά μας. Ανάμεσα στα video ανταλλάσσαμε εμπειρίες, σχόλια και απόψεις για τα όσα ακούγαμε και όσα βλέπουμε στις δουλειές μας καθημερινά. Η συνάντηση έκλεισε με θετικό πρόσημο και με ενδιαφέρον για συνέχεια.
Ζητείται προγραμματιστής με γνώσεις python/django για ανάπτυξη ιστοσελίδας-δων
Απαιτούνται
Προτεραιότητα σε απόφοιτο ΑΕΙ με κατεύθυνση μαθηματικών ή φυσικής ή ηλεκτρολόγου/υπολογιστων
Επίσης επιθυμητή είναι η γνώση GIS για κατασκευή χαρτών στο διαδίκτυο
Συζητάμε το είδος συνεργασίας (εξωτερική, πρόσληψη κλπ)
Αποστείλετε βιογραφικό και ενδιαφέρον στο e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Το ερχόμενο Σάββατο 23 Μάρτη θα μαζευτούμε στο hackerspace.gr να δούμε μαζί video από το PyCon 2013 που έλαβε χώρα πριν λίγες μέρες και να συζητήσουμε για την αγαπημένη μας γλώσσα.
Θα βρισκόμαστε στο hackerspace από τις 12.00, ενώ οι προβολές ξεκινούν στις 13.00. Στις 15.00 διάλειμμα για πίτσες μπίρες κτλ. Από τις 12 και καθ όλη την διάρκεια τις μέρας θα ψηφίζουμε / συναποφασίζουμε για τα επόμενα video που θέλουμε να δούμε.
To hackerspace βρίσκεται στον Αγ. Ελευθέριο (σχετική σελίδα με πληροφορίες για το πως μπορείτε να έρθετε)
We are looking for a very talented and experienced web application developer to join our team. The ideal candidate will build incredible cross-platform mobile apps and games, being part of the full product cycle, making decisions and creating software that could potentially affect millions of people. We work both on client projects and our own internal applications. The successful candidate must demonstrate proven track record of developing enterprise-grade web front-ends and/or HTML5 games.
Requirements:
Extra-points for:
Benefits:
How to apply:
Just send your CV and cover letter to Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Η Ιρλανδική start-up εταιρεία - FieldAware - αναζητεί Python Νinjas για να ολοκληρώσει την ομάδα ανάπτυξης της. Ζητάμε pythonistas με πάθος για το προγραμματισμό και webapps, και προϋπηρεσία σε Python, Django ή Pylons 1.0 / Turbogears 2.0 ἠ άλλα web frameworks.
Προσφέρουμε Ευρωπαϊκούς μισθούς για 2, 3 μόνιμους, full-time, Python developers που θα ζουν και θα εργάζονται από την Ελλάδα, αλλά που να μπορούν να ταξιδεύουν για hacking sprees στην Ιρλανδία.
Όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει CV στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Start up company is seeking to employ an all around developer with professional experience in .NET, C# and Python application development (web and\or desktop) for a full time job in Athens.
Key Responsibilities:
Qualifications Required:
Other Desirable Skills:
Please contact us at Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. or 2155303241
Job description
The purpose of this work is to maintain and develop new modules to the existing applications WIPOSTAD, IPCPUB and NICEPUB, which satisfy the WIPO obligations. The new system will be developed using the existing technologies, including Django / Python with an Oracle backend.
Knowledge of PAM or CAST must be appreciated.
The work required therefore comprises:
Your Profile
The ideal candidate for this position will have a strong Django/Python Development (4+ years), with hands-on experience and the following skills:
Mandatory Skills: Python, Django Framework, Oracle
Desired Skills: Knowledge of PAM / CAST Tools
Methodologies: Agile environment.
Please send your CV to Adina DUMITRESCU at Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. and you will be contacted shortly.
Οποιοσδήποτε σήμερα ξεκινάει να μάθει προγραμματισμό - από το μηδέν - έχει να αντιμετωπίσει ένα βασικό δίλλημα: με ποια γλώσσα να ξεκινήσει. Στις παλιές (καλές;) εποχές της πληροφορικής, το δίλλημα αυτό ήταν σημαντικά μικρότερο ως και μηδαμινό: Την εποχή που μεσουρανούσαν οι οικιακοί υπολογιστές, ο ιδιοκτήτης θα μάθαινε την εκδοχή της γλώσσας BASIC που έρχονταν με το μηχάνημα. Θα έπαιρνε έτσι βασικές γνώσεις στην επίλυση προβλημάτων και αλγοριθμικής τις οποίες θα χρησιμοποιούσε και αργότερα όταν επέλεγε να συνεχίσει με κάποια άλλη γλώσσα.
Στις μετέπειτα εποχές, με την άνοδο ισχυρότερων 16bit μηχανημάτων αλλά και την σταδιακή επικράτηση του PC τα πράγματα δεν έγιναν ιδιαίτερα πιο πολύπλοκα: στις περισσότερες περιπτώσεις είχαμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε BASIC, Pascal, C - απλώς υπήρχαν περισσότερες εκδόσεις από διάφορους κατασκευαστές (Borland, Microsoft, Lattice κλπ). Πάντα όμως σκοπός της πρώτης γλώσσας είναι περισσότερο να μας μάθει βασικές αρχές τις οποίες μπορούμε μετά να μεταφέρουμε και αλλού. Είναι φυσικό ότι κάποιες γλώσσες είναι καλύτερες από άλλες για αυτό το σκοπό, ειδικά αν πρόκειται για αυτοδιδασκαλία. Ωστόσο παρατηρούμε στις μέρες μας ότι οι περισσότεροι νέοι δεν ενδιαφέρονται πια να μάθουν προγραμματισμό.
Μπορεί να φαίνεται παράδοξο: στις μέρες της πραγματικής αφθονίας των ελεύθερων μεταγλωττιστών και διερμηνευτών, για οποιοδήποτε περιβάλλον και γλώσσα επιλέξει κάποιος, υπάρχει φθίνον ενδιαφέρον για το πιο δημιουργικό κομμάτι της πληροφορικής. Εύκολα κάποιος μπορεί να σκεφτεί μερικούς λόγους:
Παραβλέποντας για λίγο τους δύο πρώτους λόγους, ας ασχοληθούμε με τον τρίτο: φυσιολογικά μια εισαγωγή στον προγραμματισμό θα έπρεπε να φέρνει κόσμο σε αυτή τη δημιουργική ασχολία αντί να τον απομακρύνει. Τι πάει στραβά;
Θα μπορούσαμε να γράψουμε ίσως ολόκληρο βιβλίο με τα στραβά της Ελληνικής εκπαίδευσης, αλλά αν επικεντρώσουμε απλά στο παραπάνω, εύκολα θα βρούμε ότι:
Αν πάρουμε ειδικά τον τελευταίο λόγο και γυρίσουμε λίγο πίσω στο χρόνο, θα δούμε ότι τα πράγματα δεν ήταν πάντα έτσι: την εποχή των οικιακών υπολογιστών, ο επίδοξος προγραμματιστής έγραφε μικρά ίσως αλλά ενδιαφέροντα προγράμματα: με κινούμενα γραφικά, sprites, ήχο. Τι και αν πολλά από αυτά τα παιχνίδια δεν δούλευαν τέλεια. Τουλάχιστον δεν ήταν αυτές οι χαζές μετατροπές βαθμών κελσίου σε φαρενάιτ και οι κλιμακωτές χρεώσεις της ΔΕΗ που αναγκάζονται κάθε μέρα να φτιάχνουν χιλιάδες μαθητές στα σχολεία τους. Υπάρχει σωτηρία;
Φυσικά και υπάρχει. Πρέπει να φέρουμε πίσω τα ενδιαφέροντα προγράμματα που γράφαμε κάποτε ως αρχάριοι. Εννοείται σε μια σύγχρονη και κατάλληλη για διδασκαλία γλώσσα όπως η python. Και για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον ψηλά θα τη συνδυάσουμε με τη βιβλιοθήκη pygame για δημιουργία παιχνιδιών. Διδασκαλία (ή και αυτοδιδασκαλία) προγραμματισμού με τη δημιουργία παιχνιδιών!
Καθώς η καθημερινή μου εργασία είναι διδασκαλία σε τομέα πληροφορικής των ΕΠΑΛ, κοντά στις διακοπές Χριστουγέννων του 2011 είχα ένα προβληματισμό: είχα αναλάβει για πρώτη φορά το μάθημα "Εφαρμογές Πολυμέσων" και σκεφτόμουν ότι μετά τα βασικά εισαγωγικά μαθήματα στα είδη και αρχεία πολυμέσων, έπρεπε να βρω κάτι ουσιαστικό και ενδιαφέρον να διδάξω. Την ίδια περίπου εποχή, έψαχνα και για μια αντίστοιχη και ενδιαφέρουσα σειρά άρθρων για το περιοδικό deltaHacker. Δεν χρειάστηκε να προβληματιστώ και πολύ: θα έφτιαχνα μια σειρά άρθρων για προγραμματισμό σε Python και Pygame για αρχάριους το οποίο με την ολοκλήρωση του θα κυκλοφορούσε ως ελεύθερο ebook. Καθώς επεξεργαζόμουν την ιδέα, κατάλαβα ότι θα ήταν κάτι παραπάνω από ένα απλό βιβλίο: ένα αφιέρωμα στην εποχή και τους υπολογιστές που ξεκινήσαμε να γράφουμε προγράμματα στη δεκαετία του 80. Και αυτό φαίνεται σε όλο το βιβλίο: μαζί με το σύγχρονο κώδικα (και την αναδημιουργία παλιών κλασικών παιχνιδιών) θα βρείτε φωτογραφίες υπολογιστών και screenshots από προγράμματα που έγραψα από το 1984-1987 περίπου στον πιστό μου ΤΙ-99/4Α αλλά και σε άλλους υπολογιστές της εποχής.
Το βιβλίο ξεκινάει με απλά παιχνίδια κειμένου (Guess the number), συνεχίζει με την αναδημιουργία ενός παιχνιδιού text adventure που είχε δημοσιευθεί ως άρθρο στο θρυλικό Pixel και σταδιακά εισάγει τον αναγνώστη στο pygame. Μετά τα πρώτα απλά παραδείγματα κίνησης υπάρχουν ακόμα δύο πλήρη παιχνίδια στο βιβλίο, το Graphics Match, αναδημιουργία ενός απλού παιχνιδιού τύπου κουλοχέρη (όχι το βιβλίο δεν προάγει το τζόγο!) και ενός arcade τύπου Invaders - από αυτά που όλοι θέλαμε να γράψουμε τότε, αλλά συνήθως δεν πετυχαίναμε.
Η σειρά άρθρων και το βιβλίο ολοκληρώθηκαν και κυκλοφόρησαν το Σεπτέμβρη του 2012 και μπορείτε να τα κατεβάσετε από το παρακάτω site:
To παραπάνω site περιέχει φυσικά και όλο τον πηγαίο κώδικα των παραδειγμάτων και των παιχνιδιών του βιβλίου (μπορείτε επίσης να κατεβάσετε απευθείας ένα ISO image με όλα τα απαραίτητα για να ξεκινήσετε).
Εννοείται ότι το βιβλίο το χρησιμοποιώ και φέτος ολοκληρωμένο στη διδασκαλία. Η όλη εργασία παρουσιάστηκε και στην Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας Πληροφορικής (δείτε και τη σχετική φώτο) και ελπίζουμε ότι κίνησε το ενδιαφέρον σε αρκετά παιδιά και συναδέλφους καθηγητές.
Ελπίζω να το διασκεδάσετε διαβάζοντας το, όσο και εγώ καθώς το έγραφα!
Why be a Trebbbler?
Our fast-evolving environment offers an ideal chance to get involved in stimulating mobile projects and challenges. As a Trebbbler, you will collaborate with a talented and passionate team of people with strong engineering, design, and strategic thinking skills.
If you are enthusiastic, knowledge-hungry learner, eager to meet challenges and quickly assimilate new concepts, then we are looking forward to join us!
Our Expectations
We are expecting you to be contributor with commitment to excellence, with positive attitude, honesty, and integrity!
What you will do
What we are looking for
More info: http://www.trebbble.co/jobs
Την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου στις 19:00 θα συναντηθούμε στην Θεσσαλονίκη στο Καφέ Άλφα.
Η συνάντηση θα είναι χαλαρή χωρίς παρουσιάσεις, για ένα καφέ / μπύρα.
Αν λοιπόν βρίσκεστε εκεί γύρω και ενδιαφέρεστε για Python ή γενικότερα προγραμματιστικές και τεχνολογικές συζητήσεις μη διστάσετε να πείτε ένα γεια!